رولیک نوار نقاله

رولیک نوار نقاله چیست و چه کاربردی دارد؟

رولیک نوار نقاله یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزاتی است که در کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. احتمالاً انواع رولیک نوار نقاله را در تصاویر تلویزیونی از کارگاه‌های صنعتی و تولیدی‌ها دیده‌اید. در واقع با دایره‌های هرز گردی مواجه هستیم که روی یک محور به‌صورت مداوم گردش می‌کنند و امکان حرکت در یک فضای شبه مسطح را برقرار می‌کنند.

قیمت رولیک نوار نقاله، کیفیت ساخت آن و همین‌طور میزان ضخامت، قطر و جنس متریال از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید در بحث خرید به آن دقت داشت. سعی می‌کنیم مقاله را به سمت‌وسویی پیش ببریم که بیشتر یک راهنمای انتخاب و خرید باشد. البته در مورد نحوه پیدایش این قطعه کاربردی و مهم در مکانیک نیز توضیحاتی را خاطرنشان خواهیم شد.

نوار نقاله‌های غلتکی مجموعه‌ای از غلتک‌ها هستند که در یک قاب قرار می‌گیرند و اجسام را می‌توان به‌صورت دستی، گرانش یا قدرت جابه‌جا کرد. طیف گسترده‌ای از راه‌ها وجود دارد که می‌توان از نوار نقاله‌های غلتکی برای مصارف مختلف از جمله جعبه‌های حمل‌ونقل، جعبه‌های مقوایی، جعبه‌ها، پالت‌ها، کیسه‌های پلاستیکی، فلزات، جابه‌جایی‌های حساس و بدون نیاز به دخالت دست، تخته‌های برد و سینی‌ها استفاده کرد. پیش‌ از این که با تعاریف کلی این که رولیک نواری چیست و چه کاربری دارد آشنا شویم اجازه دهید نخست به بررسی این که رولیک چیست و در صنعت چه نقشی دارد صحبت کنیم.

دستگاه تولید رولیک نوار نقاله

رولیک چیست؟

رولیک‌ها یکی از اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین اجزا در هر کارخانه و مهم‌ترین قسمت یک نوار نقاله هستند. اگر نمی‌دانید نوار نقاله چیست ما به شما کمک می‌کنیم که حال کمی ابتدایی‌تر با این مفهوم آشنا شوید. در واقع نوارهای نقاله همان سیستم‌های حرکتی هستند که در کارخانه‌ها پیش و روی کارگردان و افراد مشغول به کار قرار می‌گیرند و در دوران حرکتی خود اجازه جابه‌جا شدن یک محصول یا بسته‌بندی را می‌دهند. یکی از نمونه‌های آن در گیت‌ها و ساختمان‌های کنترل پرواز و فرودگاه‌ها دیده می‌شود که چمدان و اقلام روی آن در حال حرکت است. این متریال موجب می‌شود که اولاً یک سطح درست مثل پله‌برقی در حال حرکت باشد.

رولیک‌ها شبیه یک وزنه دایره‌ای‌ هستند. در یک محور حرکت می‌کنند و معمولاً یکی از مهم‌ترین نکات در مورد خرید رولیک نوار نقاله توجه به ابعاد و اندازه آن‌ها است. همان‌طور که احتمالاً متوجه این موضوع شده‌اید دسته‌بندی وسیعی دارند و در سری‌های مختلف عرضه می‌شوند. رولیک‌ها به‌سادگی روی نوار نقاله قرار می‌گیرند و با حرکت دورانی خود، موجب ایجاد یک فضای مسطح و چرخشی می‌شوند. رولیک‌ها در ابعاد و قطرهای مختلف بنا به نیازهای گوناگون صنعتی و خدماتی قابل تهیه هستند.

نوار نقاله‌های غلتکی به دلیل ماهیت حمل‌ونقل کالا معمولاً در محیط‌هایی مانند انبارها یا تأسیسات تولیدی استفاده می‌شوند.

استفاده از نوار نقاله غلتکی می‌تواند تطبیق‌پذیری را به نوع انتقال، دیورترها و توقف‌هایی که می‌تواند به‌عنوان بخشی از سیستم نوار نقاله یا سیستم اتوماسیون استفاده شود اضافه کند. شما می‌توانید نوار نقاله‌های غلتکی از فولاد نرم، گالوانیزه، پلاستیکی یا فولاد ضدزنگ تهیه کنید.

رولیک نوار نقاله

با کارشناسان ما تماس بگیرید و خرید رولیک نوار نقاله مناسب خود را انجام دهید.

هرز گرد (رولیک) نوار نقاله چگونه کار می‌کند؟

بنابراین غلتک‌های نوار نقاله جزو ضروری تسمه نقاله هستند. در پاسخ به این سوال که هرز گرد یا رولیک نوار نقاله چگونه کار می‌کند؟ همان‌طور که در بالا توضیح داده شد غلتک نوار نقاله وظیفه پشتیبانی تسمه نقاله را بر عهده دارد. از آنجایی ‌که تسمه نقاله به ‌دور قرقره‌ها یک حلقه بی‌ پایان می‌چرخد، تسمه نقاله دارای یک بخش بیرونی و یک بخش برگشتی است.

برای درک صحیح عملکرد و عملکرد غلتک‌های نقاله ابتدا تعدادی از اجزای یک تسمه نقاله را شناسایی می‌کنیم. این از نقطه تغذیه شروع می‌شود جایی که مواد روی تسمه ریخته می‌شوند. هدف تسمه نقاله این است که این ماده را به نقطه تخلیه منتقل کند جایی که مواد دوباره از تسمه خارج می‌شوند. قسمت بیرونی تسمه نقاله همراه با مواد از نقطه تغذیه به نقطه تخلیه حرکت می‌کند و قسمت بالایی یا حمل نامیده می‌شود. قسمت پایینی یا برگشتی بدون مواد از نقطه تخلیه به نقطه تغذیه برمی‌گردد.

طراحی مطابق استانداردها، فاکتوری مهم

از آنجایی ‌که طراحی این نوار نقاله‌ها ساده است پیشرفت‌های زیادی انجام شده تا به نوار نقاله‌های غلتکی اجازه دهد تا با روندهای صنعت همگام شوند. بزرگ‌ترین نوآوری درایو یا نوار نقاله غلتکی زنده است که در آن هر رولیک از طریق یک تسمه / زنجیر / شفت به یک موتور متصل می‌شود تا قابلیت کنترل را افزایش دهد.

این امر سرعت حرکت مواد در مسیر را چند برابر می‌کند و همچنین به این نوار نقاله‌ها اجازه می‌دهد تا در معکوس استفاده نا محدودی داشته باشند یعنی از ارتفاع کم به بالا. آنها می‌توانند در کاربردهای دو‌جهته به‌خوبی کار کنند زیرا رولیک‌ها می‌توانند با تغییر جهت موتور، مواد را به هر جهت هدایت کنند. در بخش‌های بعدی، انواع مختلف نوار نقاله‌های غلتکی برقی را بررسی خواهیم کرد زیرا انواع زیادی برای استفاده با طیف وسیعی از مواد مناسب هستند.

رولیک نوار نقاله - رولماکو

انواع رولیک‌های موجود در بازار

رولیک‌های موجود در بازار بر حسب دامنه کاربرد و نحوه طراحی در گستره‌های مختلف عرضه می‌شوند. به‌هرحال شرکت‌ها تماماً در یک وزن، شرایط و حالت کنترلی به آن نیاز پیدا نخواهند کرد. در مورد این موضوع بیشتر باید به مسئله دامنه کاربرد رولیک نوار نقاله اشاره کنیم که البته در ادامه طور مفصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد. مهم‌ترین موضوعی که باید در مورد انواع رولیک نوار نقاله بدانید این است که این قطعه‌های عمدتاً فلزی بر حسب فرم بدنه، قطر، ضخامت و همین‌طور دامنه کاربرد تقسیم‌بندی می‌گردند.

رولیک‌های پلیمری

مدل‌های دیگری که این روزها در صنایع خاص استفاده می‌شوند تحت عنوان رولیک نوار نقاله پلیمری شناخته شده و مهم‌ترین مزیت در مورد آن‌ها این است که با برخورد مواد نرم‌تر از فلز موجب خوردگی آن‌ها نمی‌شوند بخصوص در کارخانه‌های حمل صنایع سرامیک‌‌،‌کاشی‌شرکت های سیمانی‌،‌پتروشیمی ها … این گزینه یک انتخاب متداول است. از مهم ترین ویژگی رولیک های پلیمری کاهش مصرف برق در صنایع و همچنین بهترین گزینه برای مناطق شرجی می‌باشد.

کاتالوگ رولیک - دانلود کاتالوگ رولیک

رولیک‌های رفت و برگشتی

این مدل از رولیک نوار نقاله از جمله متداول‌ترین و پراستفاده‌ترین گزینه‌های عرضه شده در بازار هستند. رولیک رفت به جهت تحمل وزن در تسمه نقاله مورداستفاده قرار گرفته و دارای یک سطح جانبی برای تقسیم وزن روی تسمه نقاله است. مدل برگشتی نیز برای تحمل وزن در تسمه نقاله به کار می‌رود اما در سطوح زیرین مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شاید اصلی‌ترین مسئله در مورد تفاوت رولیک نوار نقاله در دو مدل رفتی و برگشتی همین محل قرارگیری و نرخ وزن وارده برای تحمل باشد.

رولیک‌های پرسی و معمولی

یک دسته‌بندی دیگر نیز برای رولیک نوار نقاله وجود دارد. رولیک‌های پرس و معمولی، مدل‌های معمولی از جمله ارزان‌ترین‌ها هستند. در واقع اگر قصد خرید رولیک نوار نقاله ارزان را دارید با توجه ‌به بلبرینگی که در آن استفاده می‌شود گزینه مناسب‌تری است. در مدل‌های پرسی از بلبرینگ‌های نو استفاده خواهد شد و البته که توان کاری، دوام فنی و طول عمر بیشتری نیز دارند.

رولیک‌های پرسی امروزه یکی از پرمصرف‌ترین‌ها هستند و می‌توانند در سیستم‌های حمل توان وزنی زیادی را تحمل کنند. این سری از رولیک‌ها در مدل‌های 60، 76 و 90 میلی‌متر یا حتی بیشتر تولید می‌شوند. در صنایع و معادن یکی از انتخاب‌های اصلی هستند.

رولیک‌های تعویض شونده

این رولیک‌ها به‌صورت سفارشی‌سازی شده قابل تهیه هستند و می‌توان بلبرینگ روی آن‌ها را تعویض کرد. البته مشتری می‌تواند تعیین کند که آیا بلبرینگ مورداستفاده دست‌دوم باشد یا از بلبرینگ نو استفاده گردد؛ موضوع مهم دیگر در مورد این محصول این است که روی آن یک سطح در نظر گرفته شده که از ورود گردوغبار جلوگیری می‌کند.

رولیک‌ فلزی

رولیک فلزی نه به‌اندازه استیل اما مسطح است. در سیستم‌های انتقال یکی از بهترین گزینه‌ها است. لوله آن‌ها در کارخانه‌ها تولید شده و در نهایت جوشکاری انجام می‌گردد. البته رولیک نوار نقاله فلزی نیز در مقابل خوردگی و اکسیداسیون مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. مقاومت آن نسبت به ضربه و فشار کمی نسبت به سری قبلی کم‌تر است.

نمونه رولیک نوار نقاله فلزی -رولماکو

در صورت نیاز میتوانید کاتالوگ رولیک رولماکو را دانلود نمایید.

انواع رولیک بر اساس جنس بدنه

همین‌طور یک دسته‌بندی دیگر نیز برای رولیک نوار نقاله وجود دارد که بر اساس جنس بدنه و متریال ساخت خواهد بود. عموماً از پایه فولادی و فلزی به جهت ساخت رولیک نوار نقاله استفاده می‌شود. از این ‌رو می‌تواند روی مسئله قیمت تأثیر بگذارد. برخی از فلزات مقاومت بالاتری در مقابل اکسیداسیون و خوردگی دارند و قطعاً انتخاب بهتری برای استفاده‌های متمادی و طولانی‌تر هستند.

رولیک آلومینیوم

در نهایت رولیک نوار نقاله آلومینیومی نیز یکی از بهترین و مقاوم‌ترین گزینه‌های عرضه شده در بازار است که البته قیمت بالایی دارد. مسئله مهم در مورد این رولیک این است که ضدزنگ بوده و رنگ پس نمی‌دهد البته انتخاب جنس بدنه و نوع متریال ساخت رولیک نوار نقاله موضوعی کلیدی و تخصصی است که باید با مشورت اهل این حوزه انتخاب شود.

رولیک استیل

مدل‌های رولیک استیل با متریال ضدزنگ و حاوی مقادیر کروم و روی ساخته می‌شوند. به‌صورت پرسی و تعویضی عرضه شده و مهم‌ترین مشخصه در مورد آن‌ها این است که در برابر خوردگی، اکسید آهن و زنگ‌زدگی بالاترین نرخ مقاومتی را از خود نشان می‌دهند. همین‌طور مسئله کلیدی در مورد رولیک نوار نقاله این است که قیمت مناسبی هم دارد و از نظر مقاومت وزنی عالی است.

نمونه رولیک نوار نقاله استیل - رولماکو

رولیک‌های چدنی

رولیک‌های چدنی نیز از نظر دوام فنی انتخاب خوبی هستند. چدن اساساً در مقابل خوردگی، حرارت و ضربه دوام خوبی از خود نشان می‌دهد. معمولاً رولیک نوار نقاله مدل مخروطی بر این متریال ساخته شده و قیمت آن نیز نسبت به فلزات بهتر است.

رولیک‌های تفلون پلیمر

متریال‌های تفلون و پلیمر به جهت استفاده در کارخانه‌های کاشی و سرامیک و صنایع غذایی گزینه‌ای به‌مراتب بهتر هستند. موجب ایجاد ساختار سربی نمی‌شوند و همین‌طور از نظر بهداشتی نیز وضعیت لازم را فراهم می‌کنند. کشت و رشد میکروبی در رولیک نوار نقاله پلیمری به‌مراتب محدودتر است به همین جهت در کارخانه‌های صنایع غذایی یک انتخاب عالی به‌حساب می‌آیند.

رولیک راهنما

عملیات هدایت نوارهای نقاله به‌وسیله رولیک‌های راهنما انجام می‌شود. نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار قیمت کم‌تری دارند و البته نوع کاربرد آن‌ها نیز محدودتر است.

رولیک راهنما پلیمری سایز 63×100×20-m14

مهم‌ترین کاربردهای رولیک نوار نقاله

از سیستم‌های نوار رولیک نقاله در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. این بنا به کاربرد وسیع در صنایع متعدد از جمله حمل‌ونقل و همین‌طور بسته‌بندی است.

موارد زیر از جمله مهم‌ترین استفاده‌کنندگان از انواع رولیک نوار نقاله به‌حساب می‌آیند:

  1. جابه‌جایی مواد غذایی و انواع محصولات صنعتی، دارویی و…
  2. بسته‌بندی و حمل از انبار در کارخانه‌ها و شرکت‌ها
  3. حمل‌ونقل چمدان در فرودگاه‌ها و ترمینال‌های پرواز و قطار
  4. صنایع فولادسازی و حمل‌ونقل انواع مواد بر پایه فلز و سنگین در کارخانه‌ها و در نهایت کارخانه های خودرو سازی

اگر بخواهیم دقیق‌تر در این مورد توضیح دهیم می‌توانیم بگوییم که در حال حاضر هر شرکت، کارگاه، کارخانه و سیستمی که به حمل‌ونقل مداوم نیاز داشته باشد و این ترمینال حمل‌ونقل در داخل یک واحد باشد می‌تواند از این نوارها استفاده کند.

کاربرد رولیک نوار نقاله

مزایای استفاده از رولیک نوار نقاله چیست؟

رولیک نوار نقاله یک ابزار کاربردی و مفید است زیرا از نیروی گرانشی زمین برای حمل‌ونقل کالاها استفاده می‌کند و موجب صرف نیروی کار انسانی نمی‌شود. مصرف انرژی زیادی ندارد و از طرفی شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه و همین‌طور بهره‌گیری از یک ساختار مکانیکی محصولی را از مقصد A به مقصدهای دیگر و چند مقصد بفرستید. علاوه‌برآن هزینه نوارهای غلتکی نسبت به دیگر گزینه‌ها به‌مراتب کم‌تر است و هیچ آسیبی نیز برای محیط‌زیست ایجاد نمی‌کنند.

یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین نکات در مورد این غلتک‌ها، هزینه پایین نگه‌داری و تعمیر است. معمولاً برای مدت‌زمان طولانی قابل‌استفاده خواهند بود و در صورت خرابی می‌توانید با تعویض قطعات جزئی و اهرم‌ها دوباره آن‌ها را تبدیل به یک دستگاه قابل‌استفاده کنید.

ساختار منحصربه‌فرد و امکان تهیه در قطرها و ضخامت‌های مختلف با توان‌های گوناگون تحمل وزن نیز از جمله اساسی‌ترین مسائلی است که باعث می‌شود دامنه استفاده از این دستگاه‌ها از حمل کنسروهای کوچک تا خودروهای سنگین و ورق‌های گالوانیزه به شکل کاملا مسطح پیش برود. تقریباً هیچ محدودیت وزنی خاصی در انتخاب این رولیک‌ها وجود ندارد حتی در کارخانه‌های بزرگ تولید مواد فولادی نیز از این دستگاه‌های مکانیکی استفاده می‌گردد.

نکات مهم در مورد خرید رولیک نوار نقاله

در صورتی‌ که قصد خرید رولیک نوار نقاله را دارید احتمالاً وب‌سایت‌های زیادی را جستجو نموده یا با مراکزی نیز تماس برقرار کرده‌اید. یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین موضوعات در مورد انتخاب رولیک‌های نوار نقاله‌ای توجه به فاکتورهای کیفی است. شرکت‌های تولیدکننده داخلی و کارخانه‌های خارجی زیادی در زمینه ساخت این متریال‌ها فعالیت می‌کنند.
تعدادی از آن‌ها به کیفیت پایبند بوده و تعدادی دیگر نیز معمولاً از یک متریال درجه چند نه‌چندان مقاوم برای ساخت این رولیک‌ها استفاده می‌کنند. درهرحال ما لازم دانستیم که در مورد نکات کلیدی که به جهت خرید این محصول باید به آن دقت کنید صحبت کنیم.

توجه به مشخصات فنی

در بحث انتخاب و خرید نوار رولیک‌های نوار نقاله‌ای یکی از مهم‌ترین ارکان توجه به ویژگی‌ها و مشخصه‌ها خواهد بود. معمولاً در ساخت این محصول از لوله‌هایی استفاده می‌شود که می‌توانند گالوانیزه درزدار، استیل و… باشند. منطقاً انتظار می‌رود که از حد استاندارد ضخامت استفاده شود. این موضوع باعث خواهد شد که این رولیک‌ها تحمل وزن کافی داشته باشند و بتوانند مقاومت خود را حفظ کنند.

اولین مشخصات لازم مواد مورداستفاده برای ساخت قاب و غلتک‌ها خواهد بود. قاب معمولاً آلومینیومی یا فولادی است اما این بستگی به میزان بارگذاری روی سطح و مقدار ظرفیت فریم نامی دارد. غلتک‌ها از نظر ترکیب بسیار متنوع‌تر هستند زیرا آنها مستقیماً با محصول شما تماس دارند و می‌توانند بر رفتار آن در هنگام حرکت تأثیر بگذارند.

برخی از غلتک‌ها برای افزایش اصطکاک با پلاستیک یا لاستیک پوشانده می‌شوند در حالی ‌که برخی دیگر به‌سادگی درام‌های آلومینیومی یا فولادی هستند. غلتکی را انتخاب کنید که محصول شما را در خط نگه می‌دارد و تأثیر منفی بر یکپارچگی محصول شما نخواهد داشت. به طور مشابه، قابی را انتخاب کنید که بتواند وزن مواد در حال حمل و همچنین وزن غلتک‌ها را تحمل کند.

استفاده از بلبرینگ‌های استاندارد

یکی از مهم‌ترین ارکان در ساخت رولیک نوار نقاله، بلبرینگ است. ساختار حرکتی و لغزنده را کنترل می‌کند و در صورتی ‌که از نوع تعویضی باشد به طبع انتخاب بهتری است. همین‌طور پس از مدتی بلبرینگ‌ها به‌مرور کیفیت خود را از دست می‌دهند و قطعاً قابل‌استفاده نخواهند بود پس لازم است که به‌راحتی تعویض شوند.

جوش و تراش‌کاری استاندارد

مسئله مهم دیگر در بحث کنترل کیفیت رولیک‌ها توجه به نحوه برش‌کاری و همین‌طور مقاومت جوش روی وصله‌ها است. اگر وصله‌ها کیفیت لازم را نداشته باشند رولیک‌ها پس از مدتی حالت از هم‌گسیختگی پیدا می‌کنند. از طرفی لازم است فنری که در این متریال استفاده می‌شود انعطاف لازم را داشته باشد و در اثر تحمل وزن حالت له‌شدگی به خود نگیرد.

نوع بار و محدوده وزن

نوع بار و وزن بستگی به محصول در دست دارد. وزن محصول چقدر است؟ آیا شکننده است یا می‌تواند با سایر موارد موجود در مسیر تماس داشته باشد؟ پاسخ به این سؤالات جزئیات بیشتری را نشان می‌دهد که چه نوع نوار نقاله غلتکی مفید خواهد بود. نوار نقاله‌های غلتکی گرانشی برای اجسام با کف صاف و با وزن کم تا متوسط مانند جعبه‌ها، کیف‌ها و زیورآلات بهینه هستند اما نباید از آنها با هندسه‌های بسیار ظریف و سخت مانند الکترونیک و قطعات تولیدی حمل کرد.

رفتار با کالا، فاکتورهای کنترل کننده و محیط

در نهایت حرکت موردنظر مواد، میزان کنترل باید و محیطی که نوار نقاله در آن کار خواهد کرد را در نظر بگیرید. اگر گرما، گردوغبار، کثیفی و رطوبت بیش از حد وجود دارد یک طرح ناهموارتر مانند رولیک نوار نقاله زنجیره‌ای را انتخاب کنید. اگر زمان‌بندی دقیق و فشار صفر موردنیاز است گزینه‌های نوار نقاله غلتکی با فناوری پیشرفته را بررسی کنید که دقت لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر برای انتقال یک شی از نقطه A به B فقط به یک روش سریع و با فناوری پایین نیاز دارید ممکن است نیازی به نگاه دورتر از گرانش سنتی یا نوار نقاله غلتکی نداشته باشید.

قیمت متناسب باکیفیت!

اصل نهایی که در مورد خرید این محصول باید به آن حساس باشید قیمت است. قیمت رولیک‌های نوار نقاله‌ای بر اساس جنس بدنه، ضخامت و قطر و نوع کاربرد مشخص می‌گردد. در صورتی ‌که کیفیت لازم را نداشته باشند پس از مدتی می‌توانند دچار آسیب بشوند. اگر قیمت خیلی پایین باشد این احتمال وجود دارد که سازنده رولیک نوار نقاله از متریال درجه چند و کم‌کیفیت استفاده کرده باشد.

توجه به سازنده رولیک صنعتی – اصل 4+1

آخرین فاکتوری که البته مرتبط با این موضوع است اما در بحث نهایی یک خصیصه مهم به‌حساب می‌آید و اهمیت زیادی دارد توجه به برند سازنده و کارخانه تولیدکننده رولیک نوار نقاله خواهد بود. شرکت‌های ایرانی و داخلی عموماً باید مجوزهای لازم را از وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه تولید و صنعت دریافت کنند. BS-GIS-FEM-AFONE-DIN-ISO-CEMA از جمله مهم‌ترین استانداردها در این حوزه هستند. در نتیجه اگر قصد بررسی قیمت رولیک و کنترل کیفی آن را دارید، حتماً این شروط را در نظر داشته باشید.

خرید رولیک نوار نقاله

پله آخر: چطور رولیک نوار نقاله را تهیه کنیم؟

شرط کیفیت، قیمت و تحویل سریع از آنجایی ‌که کارخانه‌ها عمدتاً سفارش تولید این محصول را می‌گیرند اهمیت زیادی دارد. گروه صنعتی رولماکو در حال حاضر باتجربه دیرینه و استفاده از تخصص و علوم دانش‌بنیان، یکی از تولیدکنندگان مرجع انواع رولیک پلیمری و رولیک فلزی در بازار ایران به‌حساب می‌آید. شرکت روماک صنعت انتقال در حال حاضر و در سه مرحله اصلی: ثبت درخواست، تولید و توسعه و راه‌اندازی به شما امکان تهیه انواع رولیک نوار نقاله‌ای در کاربردهای گسترده را می‌دهد.

این محصولات در صنعت، معادن، کارخانجات سیمان و حمل‌ونقل، بنادر و کشتیرانی، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی و صنایع دارویی و خودروسازی مورداستفاده قرار می‌گیرند. رولیک‌ها یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اجزای صنعت و بخش کلیدی از انقلاب صنعتی اروپا هستند که هنوز هم در کارخانه‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند.

سوالات متداول

آیا شرکت رولماکو سازنده رولیک نوار نقاله است؟

بله. شرکت رولماکو تولید کننده انواع رولیک نوار نقاله در ابعاد و اندازه های مختلف است.

برای خرید رولیک نوار نقاله باید به چه مواردی توجه کرد؟

به صورت مختصر برای خرید رولیک نوار نقاله باید به کیفیت، قیمت و تحویل سریع توجه کرد . مهمترین مورد جنس و کیفیت مواد استفاده شده در تولید محصول است.

چگونه میتوان از قیمت رولیک نوار نقاله شرکت رولماکو اطلاع پیدا کرد؟

شما عزیزان میتوانید با ارسال نقشه درخواستی از طریق واتساپ یا ایمیل در سریع زمان از قیمت رولیک نوار نقاله مطلع شوید.

15 دیدگاه در “رولیک نوار نقاله

  1. محمد شیرازی گفت:

    سلام وقت بخیر

    مطلبتون در مورد رولیک نوار نقاله بسیار کامل بود .

    سپاس

    1. rulmaco-admin گفت:

      سلام و احترام

      سپاس از زمانی که گذاشتید .

  2. محمدرضا عبادی گفت:

    سلام روز بخیر

    ببخشید شما تولید کننده رولیک نوار نقاله هستید؟

    1. rulmaco-admin گفت:

      با سلام و احترام

      بله،شرکت رولماکو تولید کننده انواع رولیک نوار نقاله هست.

      سپاس

  3. سیفی گفت:

    سلام لطفا قیمت رولیک قطر ۷۰ میلیمتر ۳۰ سانتی آهنی دوطرف فرز برای پایه های چاک دار

    1. rulmaco-admin گفت:

      با سلام و احترام

      لطفا در صورت امکان نقشه رولیک مورد نظر را برای ما ایمیل کنید و همچنین تعداد رولیک درخواستی.

      برای سهولت ارتباط با شرکت میتوانید با شماره 09124944547 تماس بگیرید.

      سپاس

  4. سامان گفت:

    سلام ،وقت بخیر آدرس دفتر تهران رو برام میفرستید ،با لوکیشن

    1. rulmaco-admin گفت:

      با سلام و احترام

      لطفا با شماره 09124944547

    2. rulmaco-admin گفت:

      با سلام و احترام

      لطفا با شماره 09124944547 تماس بگیرید.

      سپاس

  5. مصطفی کریمخان گفت:

    باسلام و وقت بخیر
    بابت ساخت خود شاسی نوارنقاله و متعلقات کامل به همراه رولیک ها آیا شرکت شما صفر تا صد رو هم تولید میکنه؟
    تشکر

    1. rulmaco-admin گفت:

      با سلام و احترام

      بله. شرکت رولماکو طراحی و تولید انواع رولیک نوار نقاله و شاسی نوار نقاله را انجام میدهد. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

      سپاس

  6. محمد کاویانی گفت:

    سلام
    من به صورت اتفاقی یکی از عکسای محصولاتتون رو دیدم و وارد سایت شدم . واقعا کیف کردم سایت بسیار تمیز یک دست و همه محصولاتتون عکاسی شده و تولید خودتون هست . خیلی خوشحال شدم که توی کشور خودمون یه همچین شرکت تاپی وجود داره. من حتما بعد از عید باهاتون تماس میگیرم بابت خرید رولیک نوار نقاله.
    سپاس

    1. rulmaco-admin گفت:

      سلام و عرض ادب جناب کاویانی

      خیلی خیلی سپاسگزارم از لطفتون. در خدمتتون هستیم .

  7. سعید توسلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر

    من در صفحه قیمت رولیک نوار نقاله فرم رو پر کردم ارسال کردم ممنون میشم استعلام قیمت رو زودتر برام ارسال کنید .

    سپاس

    1. rulmaco-admin گفت:

      با سلام و احترام

      استعلام خواسته شده خدمتتون ارسال شد.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *